DÖD IPHONE NY SAMSUNG GALAXY S2

Hej världens sötaste bloggläsare!
Hur mår ni/Vad händer hos er?
Själv ska jag till Skärholmen igen, med Amanda och Felicia.
Och jag mår SUPER! Läs varför jag mår det där nere.
…Gissa vad anyway?

- (Min iPhone 4s funkar inte, så jag fick en ny mobil av pappa,
nämligen Samsung galaxy S2, så jag får tillbaks
min iPhone när den kommer från lagning, (dom försöker fixa mobilen).
Jag råkade nämligen tappa min iPhone, inga skador på skärmen,
den bara släcktes och POFF går inte att öppna.
Så OM jag får tillbaka min iPhone, om den klarar sig
då får jag ha Samsung galaxy S2 som reserv.
Är så jäkla glad!
Men nu tänker jag inte babbla om min nya Samsung galaxy S2, utan
jag måste tänka på andra saker.

Nu ska iallafall jag Felicia och Amanda ut och gå på "möte", vi har saker
att snacka om, förstår ni!

Nejmen vi ska ut och shoppa, igen haha!
(Nya shoppingnördar tycker ni?)
Okej, nu tjatar dom haha, så jag drar, blir bloggning med min iPhone!
Hejdå babes! ♥


Kommentarer
Sofia

Ha en fin dag :D

2012-04-12 @ 16:13:06
URL: http://byfia.com
Linora

Jätte fin blogg!

Allt bra med dig? :D

2012-04-12 @ 16:16:07
URL: http://linoraas.blogg.se/
tjejernaofsweden

hejhej! Super fin blogg vi klickat in på, skulle vara sjukt schyss om du/ni kunde kommentera vad ni tycker om våran design/blogg. Tack på förhand! Massa kramar!

2012-04-12 @ 17:36:59
URL: http://tjejernaofsweden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0